Babciuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

ja Cie chce TU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dyskoteka wczoraj,muzyka przez chwile nawet do tanczenia i NIKOGO na parkiecie
a ja jednak tak calkiem sama to nie chce
Babcia jest nie tylko najlepsza na swiecie wspolmieszkaczka,ale tez absolutnie jedyna w swoim rodzaju,bezkonkurencyjna zwierzyna imprezowa
z nikim tak sie nie rozkreca imprezy jak z Babcia
siedzialam wczoraj i nudzilam sie jak mops i tak jak na codzien tesknie za Babcia po prostu,tak wczoraj az mnie skrecalo i tesknilam silnia
Babcia przybywaj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
poza tym nadal srednio znosze ludzi (lacznie z Zuzia)
wczoraj ofuknelam Krola
za duzo sobie pozwala i oblesnie
jesli to sie powtorzy to go zapytam czy odezwalby sie w ten sposob do swojej zony,albo corki
i czy gdyby byly obecne to tez by sobie tak „zartowal”
uh
ostatni tydzien byl bardzo alienowaty i spokojny wiec miejscowi zaczynaja mnie nagabywac,ze powinnam sie zabawic
tak sie martwia,zebym sie nie znudzila
haha
odpowiadam,ze rozrywki mam az nadto i nie trzeba mi wiecej,ale dziekuje za troske i bardzo mi milo
sratatata
ogolnie jeblabym komus,ale powsciagam sie,ide posiedziec na skalach,slona mgielka na policzkach,faliszcza
fajnie
tak lubie
tak jest dobrze
ot i tyle
jak cos wiecej bedzie to doniose 🙂

Informacje o Kawa Z Liskiem

Jestem szurniętą kobietą w średnim wieku, wiedźmą, poetką, wymądrzalską Małą Mi, która nie wiedzieć po co dorosła, mieszkam w Irlandii, na wsi, z moimi kotami i psami. Czytam, piszę, tańczę i śpiewam, mam serce i ciało w rozmiarze XXL, jestem uboga groszem, ale bogata duchem, zapraszam!! :)
Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz