ekhem

mialam zeby na Zuzie,ale wszystko juz wyjasnione
strasznie fajna Zuzia mi sie trafila :)))))))))))))))))

to napisalam jeszcze fukajaca

wkurzylam sie na Zuzie
pojechalam wprost i postawilam sprawy jasno
mysle,ze wiecej nie bedzie probowala mnie pouczac i poklepywac po ramieniu
ci co mnie znaja wiedza jak reaguje na pouczanie
jakiekolwiek
wyraz swoja opinie,prosze bardzo
pokloc sie ze mna nawet :)))))))))))))))))0
powiedz:dla mnie to i to dziala,a to i to nie
albo mi sie to nie podoba i nie zgadzam sie z toba i spadaj glupia pipo
ale jak ktos przybiera ton pelen wyzszosci albo poblazania i mowi:powinnas zrobic to i to,albo nie powinnas tego i tamtego,to slyszy ode mnie jasno czysto i wyraznie:nie powinnas (nie powinienes) tak do mnie mowic i nie rob tego wiecej,bo przestane byc delikatna
Zuzi sie o tyle upieklo,ze najpierw poszlam na spacer i wytupalam pierwszy wkurw
mowilam wiec raczej ostrym tonem,ale nie jechalam czolgiem tak jak potrafie
dziecko nie rozumie,ze bycie potencjalna przyjaciolka a bycie przyjaciolka realna to dwie rozne rzeczy
Mada,Aga…ufffff,oberwalo mi sie od nich nie raz i ZAWSZE madrze (nawet jak sie nie zgadzalam),ale im wolno :p
bo one mnie kochaja i potrafia mi ta milosc na rowni z kopniakami przekazac :))))))))))))))))))))))))

no
a potem bylo ognisko solstice-owe
dotarlam tam po pierwszej (po pracy),z pintem czerwonego wina w lapie i butelka wodki w drugiej
wprowadzilam nowa swiecka tradycje (nie mylic z ekstradycja,nie oddam nikomu samolotu) czyli shoty polskiej wodki kazdemu kto sie nawinie
niestety mialam tylko wyborowa,zubrowki nie udalo mi sie dostac
bylo super super super
Muzyczny znowu startowal do Zuzi,zladowal u nas rano na sniadanku,ktore gotowali z z Zuzia razem
a na sniadanko bylo co?
chicken curry
mysmy sobie z Muzycznym serdecznie docinali (ale serio slodko,niezlosliwie) az Zuzia nam mowila:uspokoicie sie dzieci czy nie?
podobno wygldalismy jak siostra z bratem
tia
ale trzeba przyznac,ze dobrze wybieram swoje jednorazowki,zwyczajnie lubie wiekszosc z nich
troszke sie wkrecam na Smiejace Slepia
latwe to proste i przyjemne,bo go tu nie ma,wiec zagrozenie zadne ;p
znalazlam Go na facebooku,ciekawe czy (kiedy?) potwierdzi…
poza tym Ziec Krolewski gral na Milenie do rana,zajesuperbiscie
calowalam sie z Ksieciem (zrobilismy pokaz dla spolecznosci,macie pozyweczke,swiadomie i celowo aczkolwiek nietrzezwo)
oczywiscie dzis juz zbieram komentarze,ktore (nie mam juz pmsa) doprowadzaja mnie do zywiolowych wybuchow wesolosci
zmeczona jestem jak smok
zdrzemnelam sie ze trzy godziny w ciagu dnia a teraz pracuje,wiec zaczynam powolutku odplywac znow
oj tam
dam rade 🙂
ot i tyle
wasza wcale-nie-broja (ale solennie obiecuje poprawe)

Informacje o Kawa Z Liskiem

Jestem szurniętą kobietą w średnim wieku, wiedźmą, poetką, wymądrzalską Małą Mi, która nie wiedzieć po co dorosła, mieszkam w Irlandii, na wsi, z moimi kotami i psami. Czytam, piszę, tańczę i śpiewam, mam serce i ciało w rozmiarze XXL, jestem uboga groszem, ale bogata duchem, zapraszam!! :)
Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Jedna odpowiedź na „ekhem

Dodaj komentarz