ludzie


Zuzia

Winnie i Corinne

Biala KOszula Posrodku (posrodku) i Bialozeby

Krol

Brat Rodzinnego (Brendana)

Szef

Rodzinny

Technoludzik

Winnie

CJ zwany rowniez Pulkownikiem (ale troche na wyrost :p)

Ksiaze (syn Krola jak sie nietrudno domyslic,przez miejscowych zwany czule Rambo)

Muzyczny czyli moje pelne brojstwo

Smiejace Slepia (tutaj niezbyt pewny czy chce byc fotografowany)

a na zdjeciu nie ma jego elfiego ucha
ma jedno ucho elfie,serio
a i jeszcze czegos sie dowiedzialam,Smiejace nie byl w klubie przez trzy lata (jakis zatarg z CJ) i zapieral sie w sobote,ze nie pojdzie
poszedl
nalegalam ja i Biala Koszula
Biala Koszula ewidentnie ma sile przekonywania (haha)
i to by bylo na tyle
NA RAZIE

Informacje o Kawa Z Liskiem

Jestem szurniętą kobietą w średnim wieku, wiedźmą, poetką, wymądrzalską Małą Mi, która nie wiedzieć po co dorosła, mieszkam w Irlandii, na wsi, z moimi kotami i psami. Czytam, piszę, tańczę i śpiewam, mam serce i ciało w rozmiarze XXL, jestem uboga groszem, ale bogata duchem, zapraszam!! :)
Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

3 odpowiedzi na „ludzie

  1. Asiek pisze:

    A Rodzinny to ktory? Slurp.

    Polubienie

  2. Asiek pisze:

    Noszszsz.

    W sensie, co z nim i kiedy zbroilas. ;P

    Sezon huraganow szalejacych na wschodnim wybrzezu Atlantyku ogloszono oficjalnie za rozpoczety. Pierwszy huragan jest rudy i uderzyl w Tory.

    Polubienie

  3. Gaja pisze:

    z Rodzinnym nie broilam i nie zamierzam
    w ogole teraz mam pmsa i aliena i warcze jak ktos podchodzi
    takze tego no…

    Polubienie

Dodaj komentarz