szalenstwa muzycznego ciag dalszy

ale sza,ja nie o tym chcialam
Aneta wyglada pieknie
po prostu od stop do glow pieknie
a jej T. ma smiech w oczach i patrzy na nia TAK wlasnie
i dowiedzialam sie,ze bylam (jestem) trauma
cholera
ze trouble to wiedzialam,ale ze trauma
a z drugiej strony skoro weszla tam mama,w trakcie (oj wcale nie w az takim trakcie!!!!!),zupelnie o tym zapomnialam
od dzis mowicie mi fama fatala,jak tu o:

http://uk.youtube.com/watch?v=Oq9C4RSQ-J4

ja zazwyczaj za Bajorem nie przepadam,ale tia….
a serio serio to byli Anety za nia chodzili i blagali,zeby do nich wrocila,a za mna nie chodzili i nie blagali i strasznie wpadlam w kompleksy tam nad tym sorbetem gruszkowym,ze nie,a Aneta mi na to,ze tak im dalam popalic,ze chyba mnie to nie powinno dziwic
no i tak szczerze mowiac to nie,nie dziwi :ppppppppppppppppppppppppp
z reszta,niektorzy blagali w trakcie i tylko im to na gorsze wyszlo (abo na lepsze zalezy jak na to patrzec),bo tym szybciej wialam (byl jeden jedyny wyjatek,nie wiem jak M. to potrafil zrobic,ale nawet kiedy kleczal przede mna ze spuszczona glowa mial w sobie taka cholerna godnosc,taka sile..MEZCZYZNA,szanowalam Go jeszcze bardziej pozniej a nie jak zazwyczaj… )
ale ci wszyscy:zrobie wszystko tylko badz
a leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
a ostatni raz tak nabrojalam jako ta fama fatala…ummmm….dwa lata temu?
Kolega Rybak wystapil w roli nieszczesnej ofiary
tyle ze to wszystko pic na wode i fotomontaz,bo…gdyz albowiem poniewaz wszystko przez ta jedwabista skore czyli kalka prosze panstwa
nie wierze w ofiary srary
kiedy sie ma lat nascie lub wczesne dziesci to i owszem,ale jak czlowiek po 40tce „wpada w sidla” (blahahahaha) to zadna z niego ofiara,chyba ze losu
Chlopczyka nie licze,bo to juz calkiem fantazja li i jedynie,widzial mnie raz a potem to juz tylko sex i fascynacja korespondencyjne
czy ja sie usprawiedliwiam czy chwale?
hehe
ani to ani to
probuje sobie poukladac o co w tych czarach marach chodzi
tego co Go podobno straumalam pamietam…strrrrasznie fajny czlowiek
ale czas byl niewlasciwy to raz a dwa…ze pewnie i w innym czasie bylby dla mnie za normalny :p
zone ma teraz,dziecko,jak wiekszosc moich niedoszlych „ofiar”
i tak sobie mysle,ze mozewlasnie dobrze,ze niektorzy „wdepneli” w jakas forme kontaktu ze mna w pewnym momencie,bo jakze teraz docenia swoje zony,narzeczone,dziewczyny!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
i w trudniejszym jakims czasie wspomna sobie jaki to byl ze mna koszmar i masakra i od razu im sie w obecnym zwiazku zrobi lepiej :p
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
wlasciwie to ich kobiety powinny mi dziekowac
na kolanach
i zrzucac sie na moja emeryture,najlepiej na Hawajach (mnie wyslac tam na ta emeryture) jak juz sie po 80tce zdecyduje ustabilizowac ;p (a Aneta mi nie wierzy,a ja bede bardzo ustabilizowana osiemdziesiecioletnia czarownica!!)
boszszsz
wszystko Wasza wina moje Wy kobiety piekne,przez Was,dla Was,przy Was mi SIE CHCE
roznosi mnie
dobra,trzy orgazmy dziennie pomagaja,a ze z osoba,ktora mnie kocha najbardziej na swiecie,jak nikt nigdy (znaczy sie ze mna) to i tym lepiej-od siebie samej sie grzybem nie zaraze i paluszkami sie w ciaze nie zachodzi
o!
i z tym optymistycznym akcentem udala sie poogladac bardzo pikantne zdjecia Chlopczyka,swiezo nadeslanel lalalaloalaaaaaaaaaaa

Informacje o Kawa Z Liskiem

Jestem szurniętą kobietą w średnim wieku, wiedźmą, poetką, wymądrzalską Małą Mi, która nie wiedzieć po co dorosła, mieszkam w Irlandii, na wsi, z moimi kotami i psami. Czytam, piszę, tańczę i śpiewam, mam serce i ciało w rozmiarze XXL, jestem uboga groszem, ale bogata duchem, zapraszam!! :)
Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

4 odpowiedzi na „szalenstwa muzycznego ciag dalszy

  1. Asiek pisze:

    Uwielbiam Cie :DDDD

    Polubienie

  2. Gaja pisze:

    –>Asiek
    Z WZAJEMNOSCIA!!!!!!!!!!!!!!
    patrz jak mamy dobrze :ppppppppppppp

    Polubienie

  3. Juju pisze:

    A kuku!

    Polubienie

  4. Gaja pisze:

    cesc kukula!

    Polubienie

Dodaj komentarz