ofak

fakfakfakfak
ONA SIE MNIE BOI
fakfakfakfakfak
ma powody?
eeeeeeeee
ide pic
kurwa
harmonia?
tiaaaa
jak ch…choroba
francuska

Informacje o Kawa Z Liskiem

Jestem szurniętą kobietą w średnim wieku, wiedźmą, poetką, wymądrzalską Małą Mi, która nie wiedzieć po co dorosła, mieszkam w Irlandii, na wsi, z moimi kotami i psami. Czytam, piszę, tańczę i śpiewam, mam serce i ciało w rozmiarze XXL, jestem uboga groszem, ale bogata duchem, zapraszam!! :)
Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „ofak

  1. Mada pisze:

    Eeee – ona się Ciebie boi, a Ty idziesz pić?
    SIE CHYBA POGUBIŁAM TROSZKĘ 😉

    Polubienie

  2. Ruda pisze:

    jakie pic,zaraz tam pic,soczek poszlam pic,tak?!
    a czemu mnie to sfakalo,ze sie mnie boi?
    bo nie lubie za potwora robic
    zwlaszcza dla kogos,kogo ojciec jest w szpitalu i w bardzo kiepskim stanie
    :////////////

    Polubienie

Dodaj komentarz