pojawil sie

„zyczliwy anonim”
zakladam haslo
zglaszajcie sie na maila
cmok

Informacje o Kawa Z Liskiem

Jestem szurniętą kobietą w średnim wieku, wiedźmą, poetką, wymądrzalską Małą Mi, która nie wiedzieć po co dorosła, mieszkam w Irlandii, na wsi, z moimi kotami i psami. Czytam, piszę, tańczę i śpiewam, mam serce i ciało w rozmiarze XXL, jestem uboga groszem, ale bogata duchem, zapraszam!! :)
Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

8 odpowiedzi na „pojawil sie

  1. Gosia pisze:

    AAAA!!!!

    A ja bym bardzo chciala ale maila nie znam:((((
    Wiesz jeszcze kto zacz… wciaz podczytuje ale mniej (wcale) nie komentuje. Lubie… jakby co pleaseeee
    gulina@o2.pl

    please please

    Polubienie

  2. pannanikt pisze:

    Ja też bardzo proszę o hasło, nigdy niczego nie komentowałam, tylko się zaczytuję co sił. Kocham Irlandię i pomieszkiwałam we wschodniej IE, a Twój blog daje mi możliwość przeniesienia się tam choć na chwilę.
    ps. koty też kocham! Pozdrawiam
    piklok3@wp.pl

    Polubienie

  3. geregato (lub kocimietka, róznie) pisze:

    komentuję z rzadka, czytam od ho ho ho…. albo jeszcze dłużej. Daj hasło, jeśli uznasz za stosowne.
    W każdym razie wszystkiego dobrego – dasz, czy nie dasz 😉

    Polubienie

  4. Anais pisze:

    aa! nie znam Twojego maila!
    więc zostawiam swojego i ładnie proszę o hasło 🙂

    Polubienie

  5. Anais pisze:

    jeszcze raz, mój mail: anais_1983@o2.pl

    Polubienie

  6. gogenzola pisze:

    no tak, ja gdzieś miałam maila, ale za cholere nie pamiętam w której skrzynce… Odezwę się jeszcze z twarzoksiążki, ale jakby co to podczytuję, rzecz jasna nie zawsze się zgadzam, ale się nie wtrącam, dawno już do mnie dotarło jak bardzo się od siebie różnimy i bardzo dobrze, bo każda z nas jest szczęśliwa we własnej skórze.

    Polubienie

  7. maga pisze:

    ja chcę hasło, ja chcę. maila wyżej podałam 🙂

    Polubienie

  8. maga pisze:

    o, się zorientowałam, że ja już mam ha! to ja już dziękuję, nic mi więcej nie potrzeba 🙂

    Polubienie

Dodaj komentarz