wzdech

wczoraj chlopcy na obiedzie
Meike upiekla ciasto czekoladowo jablkowe,ja zrobilam makaron z sosem kurczakowo-pieczarkowo-serkowym
wyczolgali sie stad dawno po swojej porze na spanie (czyli cos kolo 23.30) mysmy gadaly jeszcze do 1.30 :p
Sauron gral na gitarze
no w koncu cos w czym nie jest totalnie pewny siebie 😉
a gra niezle
serio niezle
poproszony o zaspiewanie kreci lepetyna,ze nie nie nie
w koncu uproszony zaczyna…”Fuck her gently” Tenacious D
pokulalam sie po podlodze ze smiechu
pogadalismy troche, uslyszal jakie plotki na Jego temat do mnie dotarly
troche sie przejal tym, co blondi rozpowiada (jak to ja skrzywdzil straszliwie, cos bylo a teraz nic itp itd), a bardzo Mu sie spodobalo, ze podobno ma dziewczyne w Szkocji, tylko ukrywa to, bo jak jest singlem to lepiej sie lekcje sprzedaja
zostalam przytulona na do widzenia
nie usciskana jak ostatnio, tylko wlasnie przytulona
widze, ze sie chlopak nie spina przy mnie i cieszy mnie to
widze tez jak chce zaimponowac i nie bardzo Mu to wychodzi (gdyby kochane stworzenie wiedzialo, jak mi imponuje tym, z czego nie strzela pokazowek, tym jaki JEST)
jest tak piekny w tym co kocha, ze to az boli, zmieniam sie w galaretke patrzac na Niego i sluchajac…
Maika-kiciorka nie ma w sobie NIC  z Luny :p
to swirek taki, gania jak szalona po chalupie, nie daje sie wziac na rece-zaraz chce uciec i ekspolorowac, ale ociera sie o czlowieka i mruczy jak traktor,jest bardzo towarzyska i strasznie smieszna
i taka malenka!!!
cudo 😀

Informacje o Kawa Z Liskiem

Jestem szurniętą kobietą w średnim wieku, wiedźmą, poetką, wymądrzalską Małą Mi, która nie wiedzieć po co dorosła, mieszkam w Irlandii, na wsi, z moimi kotami i psami. Czytam, piszę, tańczę i śpiewam, mam serce i ciało w rozmiarze XXL, jestem uboga groszem, ale bogata duchem, zapraszam!! :)
Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz