konkurs na nazwe

musi byc anglojezyczna

na razie sa trzy opcje:
Salamander
Haiku
Gaia’s

wszystkie sie koncza:
holistic healing

??
prosze o propozycje,ew. glosowanie,ktore najfajniejsze ;p
wygrana w konkursie jest oczywiscie masaz 🙂
no
to SZCZESLIWEGO
buziam

Informacje o Kawa Z Liskiem

Jestem szurniętą kobietą w średnim wieku, wiedźmą, poetką, wymądrzalską Małą Mi, która nie wiedzieć po co dorosła, mieszkam w Irlandii, na wsi, z moimi kotami i psami. Czytam, piszę, tańczę i śpiewam, mam serce i ciało w rozmiarze XXL, jestem uboga groszem, ale bogata duchem, zapraszam!! :)
Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

9 odpowiedzi na „konkurs na nazwe

  1. xymena pisze:

    no jasne, że Gaia’s hollistic center 🙂 przesz to Twoje 🙂

    Polubienie

  2. Gos pisze:

    Gaia’s!!!

    po pierwsze bo to TY, Twoje
    a po drugie bo Gaja to kobieta, taka pierwotna, naturalna…

    Nie ma innej opcji!:)

    Polubienie

  3. R. pisze:

    Gaia’s.
    Definitely.

    Polubienie

  4. Diana :P pisze:

    Gaia’s oczywiście, ja tak głosuję. Przeczuwam fantastyczne rzeczy, biorąc pod uwagę,że urodziła wieczną siedzibę bogów szczęśliwych i to przecież Ty , no i wiesz imię bogini pięknie wibruje od wieków 😀

    Polubienie

  5. neno pisze:

    Ja też jestem za Gaia’s hollistic center !!! 😀
    Wszystkiego dobrego w nowym roku :))

    Polubienie

  6. Szczur pisze:

    Mnie się osobiście bardziej podoba Salamander Holistic Healing. Gaja to oczywiście ładne imię, ale chrzczenie interesu swoim imieniem jest, przynajmniej moim zdaniem, trochę sztampowym zagraniem w Irlandii. Po za tym Salamadra to ogień i ogólnie dość ważne dla Ciebie stworzenie, co zawsze jest mile widziane 😛

    Polubienie

  7. agne pisze:

    jak dla mnie Gaia’s.
    daje rozpoznawalność, no i niesie ze sobą wiarygodność kogoś, kto się podpisuje pod tym, co robi.

    najlepszego w Nowym Roku :*

    Polubienie

  8. fizia pisze:

    Gaia’s oczywiście! wygląda na to, że jesteśmy jednomyślni haha:)

    Polubienie

  9. Gaja pisze:

    bedzie Gaia’s Holistic Healing
    ladnie?
    wszystki9e glosujace maja masaz,zapraszam do Dunfanaghy 😀

    Polubienie

Dodaj komentarz