szybko szybko

bo z kafejki
jestem w Kinsale
podroz z przygodami gdyz albowiem poniewaz w Cork okazalo sie,ze ostatni autobus do Kinsale pojechal pol godziny wczesnije
bardzokurwasmieszne!!!!!
pojechalam na lotnisko,stamtad stop zlapane w 5 sekund do samego Kinsale
Rebeka jest bardzo duza i ciezka  ciezko by sie z nia szlo 20km mimo,ze ma koleczka,wiec dobrze ze stop
na miejscu prysznic,papu,hi,halo,how are You powtarzane milion razy
tia
po jedenstaje Hamlets,przed dwunasta dolaczyl J. i troche przepadlismy dla swiata
ochrystepanie ten czlowiek potrafi mnie przegadac
MNIE!!!!!
nadal nie jest w moim typie i o ile milo bardzo zostac wysciskana troszke o tyle to by bylo na tyle,bo pomimo swietnego ciala NIE
dla mnie typ jedna torba a poza tym po co marnowac czas na sex skoro mozna pogadac??!!!!!
sexu mozna miec w cholere z glupszymi :p
nie zebym miala
ale moglabym gdybym chciala
haha
idziemy dzis z J. na lazege mala i moze nawet troche pomilczymy ;p
(i byc moze wybierze sie niedlugo do Dublina odwiezc otwieracz do konserw!)
fajnie
poza tym KOCHAM KINGE
bo tak
i to a razie na tyle
Kinsale fajne jest
domowo sie tu czuje
ale absolutnie nie mam ochoty tu wracac
DONEGAL
yessssssssssssssssssssssssssssssss
buziam i bede sie odzywala
😀

Informacje o Kawa Z Liskiem

Jestem szurniętą kobietą w średnim wieku, wiedźmą, poetką, wymądrzalską Małą Mi, która nie wiedzieć po co dorosła, mieszkam w Irlandii, na wsi, z moimi kotami i psami. Czytam, piszę, tańczę i śpiewam, mam serce i ciało w rozmiarze XXL, jestem uboga groszem, ale bogata duchem, zapraszam!! :)
Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Jedna odpowiedź na „szybko szybko

  1. Lil pisze:

    Cos szafujesz tymi opisami ludzi co cie moga przegadać 😛
    ‚You must be slipping, dear’ że strawestuje Inarę:P

    Polubienie

Dodaj komentarz