gierki

i bierki
Chlopczyk troche stracil na rozpedzie i entuzjazmie gdy po raz kolejny jasno i wyraznie napisalam Mu,ze NENENE,sexa nie bedzie w zadnej formie (nawet gadanej)
ale zostaniemy w kontakcie,a jakze
heh
smieszny taki Chlopczyk
i po co mi On?
po nic,przez chwile dobrze bylo podkarmic ego,ale sa wazniejsze od ego rzeczy
i jest ich wiele
i zbyt waznych,zeby to spieprzyc gierkami
aczkolwiek wzdech jak ja lubie…nooo
broic mi sie chce jak nie wiem
chociaz po calym dniu w pracy jakby mniej…
ide w koncu ogladac ta Toskanie
spac mi sie chce…
to pa

Informacje o Kawa Z Liskiem

Jestem szurniętą kobietą w średnim wieku, wiedźmą, poetką, wymądrzalską Małą Mi, która nie wiedzieć po co dorosła, mieszkam w Irlandii, na wsi, z moimi kotami i psami. Czytam, piszę, tańczę i śpiewam, mam serce i ciało w rozmiarze XXL, jestem uboga groszem, ale bogata duchem, zapraszam!! :)
Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz