no i co?

uspokajam sie
taqk jakby
tzn. jak na mnie
mam paznokcie u stop w kolorze fuksja
mam sweter w kolorze fuksja
czuje sie w tymze kolorze smiesznie
bardzo
ale dobrze
kiedys w ksiazce o interpretacji kolorow przeczytalam,ze rozowy to poczucie bezpieczenstwa
nigdy go wczesniej nie lubilam i nie potrzebowalam
a teraz ta fuksja
hmmmmmmmmmm
dobrze mi
duzo zmian
wyprowadzam sie (z przygodami i niejakim stresem,ale spoko) z Lajthauzu do Stafhauzu
to jeszcze troche potrwa,ale spoko
jak tylko sie urzadze od nowa,to dam znac
bede miala kota
uparlam sie jak osiola i bede
koniec i kropka
czarownica musi miec czarnego kota,prawda?
no :)))))))))))))))))))
w pracy coraz smieszniej,mniej i mniej sie przejmuje,bo i po co
a basen jest bardzo bardzo i nawet zaczelam korzystac z lazni parowej (sauna nadal nie dla mnie) i z jacuzzi
jest dobrze
po prostu i zwyczajnie jest dobrze
czego i Wam zycze
amen

Informacje o Kawa Z Liskiem

Jestem szurniętą kobietą w średnim wieku, wiedźmą, poetką, wymądrzalską Małą Mi, która nie wiedzieć po co dorosła, mieszkam w Irlandii, na wsi, z moimi kotami i psami. Czytam, piszę, tańczę i śpiewam, mam serce i ciało w rozmiarze XXL, jestem uboga groszem, ale bogata duchem, zapraszam!! :)
Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

3 odpowiedzi na „no i co?

  1. maga pisze:

    rrrrany, jak ja bym chciała kota… ale metraż nie ten, koty nie mogą mieszkać w pokojach wielkości pudełek do zapałek. (jak nas odwiedzisz kiedyś-zapraszamy-to zobaczysz, że jeśli przesadzam, to tylko troszeczkę 🙂 ). Więc na razie nici z kota 😦

    Polubienie

  2. ania shmania pisze:

    a plytka dziala? bo nie wiem, czy wysylac reszte zdjec..

    Polubienie

  3. Gaja pisze:

    plytka u mnie nie dziala,ale ogolnie komp wariuje wiec nie wiem czy to plytka czy komp,musze sprawdzic i dam Ci znac

    Polubienie

Dodaj komentarz