w domu

irlandia.JPGirlandia18.JPGirlandia75.JPGirlandia76.JPGirlandia81.JPGirlandia45.JPG

DomSwiatla

irlandia7.JPGirlandia9.JPGirlandia10.JPGirlandia12.JPGirlandia14.JPG

moje pokoje

irlandia25.JPGirlandia26.JPGirlandia27.JPGirlandia28.JPGirlandia29.JPGirlandia30.JPGirlandia33.JPGirlandia35.JPGirlandia37.JPGirlandia38.JPGirlandia39.JPGirlandia41.JPGirlandia42.JPG

a tak kiedy lomi

irlandia53.JPG

a tak w satynie

irlandia55.JPGirlandia57.JPGirlandia68.JPGirlandia69.JPG

woda przy lozku

irlandia64.JPG

kto sie do mnie wybiera?

Informacje o Kawa Z Liskiem

Jestem szurniętą kobietą w średnim wieku, wiedźmą, poetką, wymądrzalską Małą Mi, która nie wiedzieć po co dorosła, mieszkam w Irlandii, na wsi, z moimi kotami i psami. Czytam, piszę, tańczę i śpiewam, mam serce i ciało w rozmiarze XXL, jestem uboga groszem, ale bogata duchem, zapraszam!! :)
Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

7 odpowiedzi na „w domu

  1. Basia pisze:

    ła, śliczne mieszkanko! :))))))))
    (piszę do Ciebie e-mail, ale proces jego powstawania jest długi 😉

    Polubienie

  2. Mada pisze:

    Ale PIĘĘĘĘĘĘKNIE!!!!
    Normalnie wymiękłam 🙂

    Polubienie

  3. keke pisze:

    ….a moge i ja??? :O) Cudnie!!!! Serduszkuje rudzieczyni!!!

    Polubienie

  4. Ais pisze:

    JA!!!!

    Zaraz sprawdzę połączenia na weekend. 😀 😉 Pięęęęękne… Ile Cię to cudo kosztuje? Jest prześliczniaste!

    Polubienie

  5. marta pisze:

    i ten fotel bujany!
    chce tak mieszkac :)))

    Polubienie

  6. Gaja pisze:

    kosztuje mnie „noge i reke”,ale jest tego warte!!!!
    i cudowna szalona wlascicielka do tego :))))))
    wzdech
    jak pisze kto chce przyjechac to znaczy,ze ZAPRASZAM
    odzywajcie sie kiedy kto!!!!
    Asiek,Ty juz w Dub??
    przyjezdzaj,kiedy wola 😀
    cholernie mi tu dobrze…

    Polubienie

  7. kawaii pisze:

    ladnie w tym domku…
    …niczym jak w bajce :).
    Okolice tez czarujace – niczym w Alicji z krainy czarow:).

    Pozdrawaim 🙂

    Polubienie

Dodaj komentarz