jade

na drugie warsztaty z Susan
W NIEDZIELE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Finbarr dostal prace
wszystko jest dokladnie tak, jak ma byc
ogromna radosc wypelnia mi serce
az sie robie patetyczna :p
Agus,Basienko poodpisuje na Wasze maile dzis,albo jutro,mysle o nich duzo bardzo!!
i o Was,o wszystkich mi bliskich
duzo i cieplo
tyle milosci…

Informacje o Kawa Z Liskiem

Jestem szurniętą kobietą w średnim wieku, wiedźmą, poetką, wymądrzalską Małą Mi, która nie wiedzieć po co dorosła, mieszkam w Irlandii, na wsi, z moimi kotami i psami. Czytam, piszę, tańczę i śpiewam, mam serce i ciało w rozmiarze XXL, jestem uboga groszem, ale bogata duchem, zapraszam!! :)
Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Jedna odpowiedź na „jade

  1. natalia pisze:

    Gdzie dostał pracę? I co to za warsztaty?
    Panna Ciekawska
    PS. Cieszę sie, że się pięknie układa, korzystajcie z tej pomyślnej passy jak najwięcej!

    Polubienie

Dodaj komentarz