wrocilam

tak jakby
nie jestem pewna,czy umiem opisac,to co sie dzialo
nowosc:POKORA
poza tym wszystko to przeciez wiem,tylko ponazywane inaczej,albo nieponazywane
dobrze uslyszec,potwierdzic
nie znalazlam guru w Susan,ale znalazlam przewodniczke
jest tak piekna,ze az zatyka,jest tak ludzka,normalna,prawdziwa,ze az zatyka
ufnosc
po ogromnej nieufnosci jaka wynioslam z kursu podstawowego
zgrzyt nie byl wazny
wazne bylo to,czego moglam sie nauczyc
takze na tym kursie podstawowym
kim sie NIE CHCE stac a moglabym tak latwo zwazywszy na moje wybujale ego
wczoraj zaraz po przyjezdzie do domu stracilam glos
szepcze
do lekarza sie nie wybieram
najpierw bolalo mnie gardlo i tchawica sie odezwala [jeszcze na warsztatach],i glowa
powiedzialam,ze tego nie chce,ze nie chce bolu
odeszlo
za to przyszla chrypa
nie boli
nie przeszkadza nawet za bardzo
dobrze mi z tym szeptem i cisza
Finbarr sie smieje,ze to taki bonus dla Niego 😉
a ja spokojnie ze soba rozmawiam
daje sobie czas
bo nie chce samej siebie gwalcic
czas
zlogi,ktore siedza od lat nie puszcza szybko bez bolu,wiec niech puszczaja powoli
niech bedzie trudno,ciezko,ale bez cierpienia
bo nie wierze,zeby cierpienie i bol byly dobre
one po prostu NIE SA DOBRE
i mozna bez nich
najwazniejsze dla mnie zdanie warsztatow:
„ZMIANA NIE MUSI BOLEC”
jest trudna,przynosi dyskomfort,ale nie musi bolec
ZADNA ZMIANA
i wybor nalezy do nas
to my tworzymy wzor,wyznaczamy sciezki
czesto nieswiadomie,powielamy cos,co jest w nas od pokolen
jesli tego wzoru,albo bolu nie chcemy po prostu mowimy mu „ciao”
swiadomie decydujemy sie,ze juz go nie chcemy i mowimy to swojemu umyslowi i swojemu cialu
i nie ma znaczenia skad sie wzial,to nie jest psychologiczne dokopywanie sie,nie trzeba go rozumiec,zeby sie go wyzbyc
dobrze jest podtrzymywac nowy wzor w sobie
sa na to metody
i tego sie wlasnie ucze
mialam wiedze o tym czego potrzeba-teraz ucze sie JAK to realizowac
prostota porazajaca a jednoczesnie tyle przepieknej pracy przede mna,ze az mnie zatyka
nie bede tu pisac o tym co zobaczylam,co poczulam podczas sesji lomi
mailowo tak,publicznie nie
tu powiem tylko,ze to bylo tak piekne,ze plakalam jak dziecko
i ze zobaczylam tez jak silna i gleboka jest moja wiez z Finbarrem
i juz po zrozumialam jak wazne jest DLA NAS OBOJGA moja nauka na tej tej drodze,ktora wybralam
drodze huny

he 7 Huna Principles

The Ancient Hawaiian Philosophy of Life.

IKE
The world is what you think it is
„I am aware”.

KALA
There are no limits
„I am free”.

MAKIA
Energy flows where attention goes
„I am focused”.

MANAWA
Now is the moment of power
„I am here”.

ALOHA
To love is to be happy with
„I am happy”.

MANA
All power comes within
„I am confident”.

PONO
Effectiveness is the
Measure of Truth
„I am positive”.

Informacje o Kawa Z Liskiem

Jestem szurniętą kobietą w średnim wieku, wiedźmą, poetką, wymądrzalską Małą Mi, która nie wiedzieć po co dorosła, mieszkam w Irlandii, na wsi, z moimi kotami i psami. Czytam, piszę, tańczę i śpiewam, mam serce i ciało w rozmiarze XXL, jestem uboga groszem, ale bogata duchem, zapraszam!! :)
Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

3 odpowiedzi na „wrocilam

  1. azuk pisze:

    tekst z filmu „wtorek”- ja nie tylko pamietam,ja ciagle mysle o tobie.
    mnostwo usciskow kotku

    Polubienie

  2. fizia pisze:

    fajnie, że wróciłaś:))

    Polubienie

  3. nataszka pisze:

    7 principles…skąd ja to znam? 🙂

    Polubienie

Dodaj komentarz